Červenec 2012

Vodák

13. července 2012 v 18:39 Kdysi
Dalším tématem je vodák. Ten se konal na přelomu května a června na Vltavě. Jak určitě všichni víte, jedná se o sjíždění řeky na lodích, raftech, kánoích atd.. My jsme měli málo vody, takže jsme jezdili na kánoích. Ty byly po dvou místech. Já jsem jezdila se svou dobrou kámoškou Haňou. Bohužel jsme měli špatné počasí a tím se náš výlet značně zkomplikovat :( Bydleli jsme v kempu na Pískárně, který je u Českého Krumlova a tam nám pršela každý den :(

1. den
Po příjezdu jsme hned vyrazili na vodu. Po 4 hodinové cestě jsme se první ubytovali a najedli. Potom jsme nasedli zpátky do autobusu, který nás vyvezl někam nahoru (nevím jak se to tam jmenovalo :D) Tam nás instruktoři proškolili co dělat a jak pádlovat. Hned jsme si to šli zkusit. Není to tak lehké jak se zdá :D Hned první problém bylo vlézt do loďky tak, aby se nepřevrátila :D Když jsme zvládli to, museli jsme se naučit pádlovat a řídit. Já jsem byla nejdřív ve předu "háček" a Haňa byla vzadu "zadák"..ale druhej den jsme se museli prochodit.
Hned ten první den jsme museli sjet ten nejtěží jez!...Vykoupali jsme se. Byla celkem zima a navíc začalo pršet a to jsme měli teprve 1 km za sebou..ještě jich zbývalo 10km !!! Nakonec jsme ujeli z 11 km 8 km..potom se učiteli slitovali a pro nás (naprosto promoklí a vyčerpaný lidi) přijel bus. Ten den jsme toho měli všichni pokrk!

2. den
Druhá den to už bylo lepší. Měli jsme před sebou celkem 18 km. 15 km toho dne + 3 km z první dne (ty co jsme neujeli). Byla to fakt makačka. Ten den jsme hráli různé hry i tu, kdyy jsme měli přelést. Zadák místo háčka a naopak. Tedy Haňa místo mě. Nakonec se nám to celkem osvědčilo a sjížděli jsme tak, protože já mám víc síli a tak jsme loď dokázala udržet celkem rovně, když jsme sjížděli jezy. Pak už jsme se nepřeklopili vůbec (ani ten první den, tehdy jsme sjížděli další 3 jezy). Asi to bylo tím, že už jsme to obě víc zvládali. Ale vždycky když jsme sjeli, tak jsem tu loď někam naprala :DD Narazili jsme na šutry atd..ale nepřeklopili se :D. Byly jsme už zkrátka dobrý no :D. Jenže ten den ještě zdaleka nekončil. Posledních 5 km (to je asi 70 minut cesty) nám opět začalo pršet. Bylo to neskutečný..já naštvaná, protože ta debilní kánoi vůbec nejela. Haňa, která seděla ještě vzadu (protože natrvalo jsme se prohodili až 3 den) byla už úplně vyřízená, tak jsme se zase prohodili a nakonec jsme i tento den zvládly. Potom večer byl táborák a to bylo super.

3. den
To byl den odpočinu. Pádlovali jsme jenom 8km, ale čekalo nás 5 jezů. Ale zvládli jsme je i když jsme měly strach :) Po pádlování pro nás dojel autobus a my jsme jeli do Krumlova na prohlídku zámku. Tam jsme měli rozchod a potom jsme jeli ještě do Teska :) Ten den nás déšť přepadl až když jsme byli na zámku nebo hradě..nevím :D Večer opět táborák. Ale ten 2 den byl táborák nejlepší :)

4. den
Tento den nám zbývalo ujet dalších 15 km. Hned ráno začalo pršet. Samozřejmě jsme byli všichni otrávení, báli jsme se, že budeme zase promrzlí. Kamoška ale dostala nápad a šla se zeptat jestli tam neprodávají pláštěnky a on že ne, ale že nám může prodat pytle na odpadky :D tak jsme si někteří nakoupili pytle a popsali si je jménama a číslama :D. Když jsme vyjeli tak už ani nepršelo, takžy pytle byly jenom jistotou :D. Odpoledne bylo na programu lezení po lanech (na pevnině :D). My jsme se tam najedli a šli jsme lést, ale opět začalo pršet, hodně pršet. Takže jsme nakonec museli lana zrušit protože to hrozně klouzalo. Když to trochu přestalo, tak jsme zase vyjeli. Pršelo celých 10 km cesty. Nám to ale s Haňou nepřišlo, jelikož jsme s kámoškama (Terkou a Terkou :D) závodili, kdo pojede první :D..takže nám to rychle uteklo, navíc jsme po 4 dnech přišli na dobrej způsob pádlování :DD na rychlé pádlování, ale to bylo celkem únavný :D ale touha zvítězit nás táhla dál :D...Večer jsme se už pomalu balili.

5.den
To byl den odjezdu. Jenom jsme se dobalili a jeli domů :)

I přes to hnusný počasí jsme si to užili pěkně. Škoda že nevylezlo sluníčko no :(...ale vzpomínky máme :) Hlavně že jsme tam byli spolu :)

Koncert Habery

13. července 2012 v 17:56 Kdysi
Tak abych byla přesnější, nebyl to koncert jenom Pala Habery, ale taky Teamu. Moje nejlepší kámoška Aňa ho doslova a do písmene miluje a jak už to tak bývá, tak mě tím neustálím posloucháním jejich písniček dost nakazila :D. Když se ukázalo, že Habera bude mít koncert v Olomouci, byla to neskutečná příležitost vidět ho. A zároveň taky poslední příležitost, protože tohle mělo být poslední turné Habery a Teamu.
Z počátku jsem nevěřila, že by to mohlo vyjít a myslím, že ani Aňa v to moc nedoufala. Když se teda ukázalo, že Aňa by jít mohla tak jsme se přišli na to, že já jedu na vodák. Tak se Aňa domluvila s její tetou, že tam půjdou spolu (ona ho má taky ráda) a že ji tam tak bude mít apsoň kdo hodit. Já jsem ale nakonec přišla na to, že jedu na vodák až o 3 dny později a že by to mohlo vyjít. Hned jsem si zamluvila vstupenky a bylo to.

Na tuhle fotku jsem hrdá :D. Možná se vám nezdá tak dobrá, ale nato že je to focený mobilem kterej nemá blesk a on se pořád hýbal, tak super :D
Abych se vrátila k tématu. Když to teda nakonec všechno klaplo rozjeli jsme se do Olmika. Byly jsme tam dřív, to víte, jistota je jistota. Mělo to začínat v 19:00. My jsme se dovnitř dostali už v 18:00. Čekali jsme do půl 8 a potom přišla předkapela. A s předkapelou se k nám na naše místo nahrunula jedna "paní". Zdůrazňuji, že my jste na těchto místech trčeli už hodinu a půl a ona se rozhodla nás za každou cenu z nich vystrnadit. Ty místa byli fakt dobrý jelikož jsme byly hned v druhé řadě za zábradlím. Takže před nama byla jenom hrstka lidí. Ona se otočila zády a začala do nás žďuchat a když jsem ji SLUŠNĚ poprosila jestli by si nemohla stoupnout trochu dál a nechat toho, tak mi řekla, že ona čeká na další kámoše a že jim dří místo, že se prý nemá kam posunout (chápu to, vedle ní byl přece jenom METR A PŮL místa a ona nemohla udělat ani krok!). Já nejsem moc na hádání s takovýma lidma, ale kámoška řekla, že si to přijela užít a ať je nepouštím, že se klidně vyměníme. Když začala předkapela naše "milá paní" začala skákat na nás, tančit tak, že nás švihala vlasama a pěsti nám lítali kolem hlavy. Naštěstí jsme se ani nehli! Když měl začít Habera, tak jsme se posunuli víc doprostřed, ale pořád ve druhé řadě a ta "nádhera" si stoupla vedle nás. Takovýhle chování mě fakt dokáže vytočit, měla si holt přijít dřív..stejně nechápu o co jí šlo když stála vedle nás...prostě někteří lidi jsou fakt no comment! :P
Ale koncert jsme si 100% užili protože Habera a Team byly suproví...fakt hráli bestovně :D. Hodně se nám to líbilo. Fakt to stálo za to :) A hned bych si to zopakovala (ale bez té "paní") :D

Poslední 3 měsíce

13. července 2012 v 17:32 Kdysi
Tak jo. Je na čase abych konečně zase něco napsala. Bylo toho celkem dost. Uvažuu jestli to mám rodělit a dát každou věc zvlášť...bylo jich celkem dost, takže to rozdělím...aby jste měli aspoň představu o tom co se za poslední 3 měsíce dělo takže:
1. Koncert Habery
2. Vodák
3. Paříž a Londýn
4. Koncert Xindl X a Mandrage
5. Malá kopaná

To jsou taký pět hlavních témat...když se na to tak dívám, tak zas tolik toho nebylo..ale na 3 měsíce se to dá nemyslíte?...No vlastně Habera byl v květnu, Vodák na přelomu května a června, Paříž a Londýn nakonci června a zbytek v červnci :)) Takže jdeme na to